Топ-100

НАША КОМПАНІЯ - КРАЩИЙ ВИБІР НА РИНКУ

Територія покриття
LEX Marketing якісно надає послуги у понад 100 населених пунктах країни.

У Гіпермаркетах Караван, Ашан, Fozzy по всій Україні ми маємо власний штат стаціонарних мерчандайзерів.
Конкурентні переваги
Наші методи роботи

НАШІ ПОСЛУГИ

МЕРЧАНДАЙЗИНГ

Ця послуга для нашої компанії є основною. Концентрація на одному напрямку гарантує найвищу якість робіт.

Мерчандайзинг (merchandising) - це комплекс заходів, що проводяться в торговому залі і спрямованих на просування того чи іншого товару, марки або упаковки, результатом якого завжди є стимулювання бажання споживачів вибрати і купити товар, що просувається.

Робота з мерчандайзингу продукції, що проводиться нашими співробітниками, включає наступні етапи:

  • Забезпечення викладення товару, як в основних, так і в додаткових місцях представленості, відповідно до затвердженої планограми та стандартів представленості;
  • Регулярний контроль термінів реалізації (ротація товару);
  • Відстеження наявності цінників та їх відповідність виставленому товару;
  • Розширення полочного простору під продукцію Замовника;
  • Стимулювання персоналу торгових точок до правильного викладання товару;
  • Постійний контроль роботи польового персоналу нашими супервайзерами, надання фотозвітів;
  • Надання щоденних та щомісячних підсумкових звітів з аналітичними висновками.
Регулярно отримуючи звітність про представленість своєї продукції (звітність формується у вигляді бази даних зручної для накопичення та аналізу), Ви будете постійно володіти інформацією про представленість своїх ТМ.
  • Роботи здійснюються як ексклюзивними командами мерчандайзерів (робота з продукцією одного Замовника) так і за принципом суміщеного (об'єднаного) мерчандайзингу відмінними рисами якого є:
  • Здійснення мерчандайзингової діяльності в одному магазині для кількох наших партнерів.
  • 100% ККД мерчандайзера через відсутність витрат часу на дорогу між магазинами та доступ до складу.
  • Контроль ціни, цінників, викладки та запасів необхідних продуктів протягом усього періоду роботи спеціаліста в магазині.
  • Розширення та викладення додаткових місць представленості під час проведення акцій у торговій точці.
  • Здійснення моніторингу за купівельною активністю до певного виду товарів (новинки, аналог від конкурентів тощо).
  • Суттєва економія матеріальних та тимчасових ресурсів замовника. Контроль та якість роботи мерчандайзерів здійснюється силами самого агентства.

АУДИТ

Проведення аудиту допомагає якісно контролювати та розвивати представленість товарів у рітейлі.

Retail Audit
(аудит роздрібної торгівлі) - це дослідження, що включає аналіз асортименту, цін, дистрибуції, рекламних матеріалів у роздрібних точках досліджуваної товарної групи.

Аналіз результатів аудиту роздрібної торгівлі дає найбільш повну і адекватну характеристику як стану та руху ринку в цілому, так і тенденцій за його окремими позиціями — структурними та географічними сегментами ринку, торговими марками тощо. Дослідження за методом Retail Audit включає розробку анкет , формування вибірки торгових точок, підготовку інтерв'юерів, безпосередньо саме дослідження та подальшу обробку та аналіз даних.

Аудит роздрібної торгівлі дозволяє отримати інформацію про те, які марки продукту представлені у продажу, наскільки вони доступні (тобто у всіх магазинах представлені), за якою ціною та в яких обсягах продаються. Провести перевірку торгових точок на наявність у них необхідної кількості асортиментних, цінових позицій продукції, що відповідають даній торговій точці рекламних POS-матеріалів, а також щодо представленості конкурентів.

За допомогою цих даних можна:

  • Визначити обсяг та частки ринку;
  • Провести порівняльний аналіз різних товарів та різних учасників ринку;
  • Виявити незайняті ніші та розробити нові продукти;
  • Скоригувати позиціонування існуючої та розробити основу позиціонування нової продукції.

БУДЬТЕ В КУРСІ

Підпишіться на розсилку новин нашої компанії або перейдіть в розділ з оглядом новин від Lex Marketing, щоб дізнатися про всі актуальні новини ринку мерчандайзингу та трейд-маркетингу в Україні та Світі.