НАША КОМПАНІЯ - КРАЩИЙ ВИБІР НА РИНКУ
У Гіпермаркетах Караван, Ашан, Fozzy по всій Україні ми маємо власний штат стаціонарних мерчандайзерів.
НАШІ ПОСЛУГИ
МЕРЧАНДАЙЗИНГ
Ця послуга для нашої компанії є основною. Концентрація на одному напрямку гарантує найвищу якість робіт.
Мерчандайзинг (merchandising) - це комплекс заходів, що проводяться в торговому залі і спрямованих на просування того чи іншого товару, марки або упаковки, результатом якого завжди є стимулювання бажання споживачів вибрати і купити товар, що просувається.
Робота з мерчандайзингу продукції, що проводиться нашими співробітниками, включає наступні етапи:
- Забезпечення викладення товару, як в основних, так і в додаткових місцях представленості, відповідно до затвердженої планограми та стандартів представленості;
- Регулярний контроль термінів реалізації (ротація товару);
- Відстеження наявності цінників та їх відповідність виставленому товару;
- Розширення полочного простору під продукцію Замовника;
- Стимулювання персоналу торгових точок до правильного викладання товару;
- Постійний контроль роботи польового персоналу нашими супервайзерами, надання фотозвітів;
- Надання щоденних та щомісячних підсумкових звітів з аналітичними висновками.
- Роботи здійснюються як ексклюзивними командами мерчандайзерів (робота з продукцією одного Замовника) так і за принципом суміщеного (об'єднаного) мерчандайзингу відмінними рисами якого є:
- Здійснення мерчандайзингової діяльності в одному магазині для кількох наших партнерів.
- 100% ККД мерчандайзера через відсутність витрат часу на дорогу між магазинами та доступ до складу.
- Контроль ціни, цінників, викладки та запасів необхідних продуктів протягом усього періоду роботи спеціаліста в магазині.
- Розширення та викладення додаткових місць представленості під час проведення акцій у торговій точці.
- Здійснення моніторингу за купівельною активністю до певного виду товарів (новинки, аналог від конкурентів тощо).
- Суттєва економія матеріальних та тимчасових ресурсів замовника. Контроль та якість роботи мерчандайзерів здійснюється силами самого агентства.
АУДИТ
Проведення аудиту допомагає якісно контролювати та розвивати представленість товарів у рітейлі.
Retail Audit (аудит роздрібної торгівлі) - це дослідження, що включає аналіз асортименту, цін, дистрибуції, рекламних матеріалів у роздрібних точках досліджуваної товарної групи.
Аудит роздрібної торгівлі дозволяє отримати інформацію про те, які марки продукту представлені у продажу, наскільки вони доступні (тобто у всіх магазинах представлені), за якою ціною та в яких обсягах продаються. Провести перевірку торгових точок на наявність у них необхідної кількості асортиментних, цінових позицій продукції, що відповідають даній торговій точці рекламних POS-матеріалів, а також щодо представленості конкурентів.
За допомогою цих даних можна:
- Визначити обсяг та частки ринку;
- Провести порівняльний аналіз різних товарів та різних учасників ринку;
- Виявити незайняті ніші та розробити нові продукти;
- Скоригувати позиціонування існуючої та розробити основу позиціонування нової продукції.
БУДЬТЕ В КУРСІ
Підпишіться на розсилку новин нашої компанії або перейдіть в розділ з оглядом новин від Lex Marketing, щоб дізнатися про всі актуальні новини ринку мерчандайзингу та трейд-маркетингу в Україні та Світі.